dissabte, 26 de gener del 2013

Pollastre al forn amb llimó, all i farigola

Ja estem a dissabte! Com passen els dies.... pel cap de setmana, si tenim una mica més de temps de cuinar, aquesta recepta és perfecta, és molt fàcil, l'únic que necessitem és temps de forn.
Aquesta recepta la vaig veure a la pàgina Gastronomia & cia, i queda boníssim. 


Ingredients per dues persones: 
2 potes de pollastre
3 ales de pollastre (jo vaig combinar aquestes dues, però ho podem fer d'una varietat només, com més us agradi)
6 o 7 alls
1 llimó
Pebre negre
Oli d'oliva verge extra
Sal
2 patates
Farigola
1 cullerada de mel

Escalfar el forn a 200 graus.

Posar a la safata del forn el pollastre sucat d'oli i una mica d'oli al fons, salpebrem la carn i ho posem al forn durant 15 minuts.
Després ho traiem i afegim les patates tallades, mig suc de llimó i l'altre mig a trossets pel voltant, la farigola i la mel per damunt de la carn i les patates, i posem sal i pebre i oli a les patates també. 
tornem a posar al forn i ho deixem uns 35-45 minuts, fins que estigui fet. cada 15 minuts girar la carn i regar amb el suc de la safata.

Que passeu un bon cap de setmana!

9 comentaris:

  1. Veus...plat sencill però boníssim i sobretot el millor de tot es que quasi ni s'embrute la cuina! jajajajaja
    Un petó.

    ResponElimina
  2. qué bo Roser, quin gustet més bo li donará la llima i la farigola, bsts

    ResponElimina
  3. molt bo Roser i la farigola, ummmmm, m'encanta

    ResponElimina
  4. Que bó que t´ha ixit...tot el que has posat m´agrada molt.
    Petons

    ResponElimina
  5. Bonissima recepta!!! el pollastre al forn m'encanta, i si a més té aquestes patetones....mmmm....petonets

    ResponElimina
  6. Roser ha d'estar boníssim!
    I amb els allets, la farigola i les patatones....!!
    ptns!!

    ResponElimina
  7. Una recepta saníssima..El gust de llimona trobo que és imprescindible en un pollastre al forn.

    ResponElimina
  8. La propera vegada que faci pollastre al forn posaré llimona, alguna vegada ho havia vist però no ho tenia molt clar...
    Petons.

    ResponElimina
  9. M'agrada molt el pollastre al forn, i aquest ha d'estar molt bo i aromàtic.
    Una abraçada

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.