dimecres, 23 de novembre del 2011

Cigrons amb espinacs





Ingredients per 2 persones:
1 pot cigrons
2 bosses espinacs llestos per cuinar
1 ceba
2 alls
7 cullerades tomàquet triturat
Mig got de vi blanc
Pebre negre
Pebre vermell (picant en el meu cas)
Oli d’oliva

Pelar i tallar la ceba i l’all ben petit i posar a cuinar en una paella.

Afegir els espinacs, poc a poc perquè en un principi ompliran tota la paella però a mesura que es van fent es torna molt petit.  

Quan hagi reduït l’aigua que han soltat, afegim els cigrons, el vi i els pebres i cuinem durant uns minuts fins que redueixi el vi.

Després afegim el tomàquet i cuinem uns 5 minuts més o menys.




11 comentaris:

  1. Una bona combinació...M´encanten els cigrons.

    ResponElimina
  2. fa dies que no faig, aquest plat, ummmm, está delicios

    ResponElimina
  3. és un plat que m'agrada mooolt i fa molt de temps que no el faig!! me n'han fet recordar, amb lo saludable que es...

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada molt aquesta combinació: bona i sana!
    Petons.

    ResponElimina
  5. mira!! aquest va ser també el meu sopar d'ahir... alguns dies ho faig amb algunes panses per sobre i.. rebó!!

    ResponElimina
  6. Un plat ben ple de vitamines!!! els cigrons no m'agraden, però amb espinacs potser sí!!! ;) petonets

    ResponElimina
  7. M'has recordat com la LOLINES que haig de fer aquest plat que fa molt de temps no preparo.
    Pero si el faig com el teu de ben segur que GAUDIRÉ MOLT, perque té uns ingredients MOLT SABOROSOS!!
    GRACIES MACA UNA FORTA ABRAÇADA:)

    ResponElimina
  8. ohhhh esta es una de esas comidas que me hacen sentir bien ipso facto! me encanta! besitos guapa!

    ResponElimina
  9. M'encanten els cigrons amb espinacs, ara ens ho estem aficionant molt i els fem en plan guisadets amb més caldet i també són deliciosos!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  10. no ne he fet mai de sigrons amb espinacs pero esta setmana toca perque me vaig equivoca al comprar , volia comprar bledes i vai agafar espinacs es el moment de provar aquesta recepta que pinta be

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.