dimecres, 9 de gener del 2013

Espaguetis amb salmó fumat i nous

Aquest plat de pasta el vaig fer d'improvisat amb el salmó que em va sobrar dels menjars de Nadal. Em venia de gust pasta i tenia salmó fumat per la nevera; ho vaig provar i va quedar molt bo!  



Ingredients per 1 persona:
90-100 gr. d'espaguetis de colors (o la pasta que més us agradi)
2 làmines de salmó fumat
3 o 4 nous picades, ben petites
Nata per cuinar (100ml.)
Una cullerada de picada d'all i julivert
Sal
Pebre
Nou moscada
Formatge d'ovella curat vell

Posar aigua en una olla i quan bulli afegim la pasta. Deixar bullir els minuts que ens marquin a l'envàs de la pasta.

Posem en una paella la picada d'all i julivert i fregim uns segons, afegim les nous i el salmó tallat en trossets (en reservem una mica per decorar el plat). Passat 1 minut afegim la nata i el pebre, la nou moscada i sal al gust. Deixem uns minuts fins que la crema agafi bona consistència, o espessi una mica.

Quan la pasta estigui, l'escurrim i l'afegim a la paella, li donem unes voltes perquè s'agafi a la salsa i ja podem servir.

Li he posat uns trossets de formatge d'ovella per d'amunt i amb el salmó que hem reservat he fet uns rotllets per decorar, i menjar es clar! Bon profit!


11 comentaris:

  1. amb els temps que corren s'ha d'aprofitar tot!!! petonets i bon any!

    ResponElimina
  2. FANTASTICS XATA... No et perdis els que posaré jo demá.. Potser t'agradin.
    UN PETONET :)

    ResponElimina
  3. Tens que animar-te i provar de fer tu la pasta fresca, es molt senzill i no té res a veure amb la pasta seca, creu-me!
    Aquest plat li podries portar al germà...a veure si es millora jajajajaja!!!
    Un petó fort, ets una artistassa de la cuina!

    ResponElimina
  4. La cuina d'aprofitament avui dia és una obligació i tu has complert!
    Un tranquil 2013!
    Nani

    ResponElimina
  5. Molt bon plat! El salmo i la pasta son grans amics. Un peto.

    ResponElimina
  6. Uuuuuuaaauu! Ha de ser una salsa molt suau, oi??? Té molt bona pinta!!!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  7. hola Roser, feliç any, quina pasta més bona, puc imaginar eixe gustet tan bo, ummmm!!!bsts

    ResponElimina
  8. Hola! Ja estic per aquí! M'encanta el teu blog i a sobre el salmó fumat, i els espaguetis!! Tens un blog molt variat i i entretingut.

    Estem en contacte!

    ResponElimina
  9. Hola! Ja estic per aquí! M'encanta el teu blog i a sobre el salmó fumat, i els espaguetis!! Tens un blog molt variat i i entretingut.

    Estem en contacte!

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.