dimecres, 23 de gener del 2013

Natilles

Aquest mes a Memòries d'una cuinera ens proposen fer natilles. Quan ho vaig veure, no m'ho vaig pensar dos toms i em vaig posar mans a la feina al moment! És molt fàcil!



Ingredients:
4 rovells d'ou (L)
150gr. de sucre
1 litre de llet
40gr. de maicena
1 vaina de vainilla
Galetes napolitanes ( o les que mes us agradin)

Posem a escalfar en un cassó la llet. Fem un tall de punta a punta de la rama de vainilla i treiem la polpa, aquesta la barregem amb la llet. 
Quan la llet estigui a punt de bullir la retirem.

En un bol barregem el els rovells amb el sucre i la maicena, fins que estigui tot integrat. Quan la llet estigui tèbia, l'afegim a les clares poc a poc i bmesclant


11 comentaris:

  1. Roser, te n'has sortit molt bé! M'agraden les natilles casolanes, només aquestes! Petons

    ResponElimina
  2. Que bones!! I amb el toc de canyella de les napolitanes, ideals!! Un peto

    ResponElimina
  3. les natilles casolanes son ..........boniiiiiisimes

    ResponElimina
  4. Les natilles són unes postres que no fallen mai. Boníssimes.......
    Ah!!! Per cert....m'encanta el bol......
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  5. i tan facils i bones!!!! això si la galeta napolitana mmmm....jo potser em quedo amb la galeta jajaja!! m'encanten! petons

    ResponElimina
  6. Quin fart que m'en vaig fer de petita. Fa massa temps que no en menjo, tan quedat molt bé, m'hi haig de posar.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. La galeta napolitana m´ha arribat al cor....Quin detallàs!

    ResponElimina
  8. uf Roser! se d'un que sort que està dormint, perquè sinó es menja la galeta! jajajajajajajajja. Moltíssimes gràcies per participar. Petonets

    ResponElimina
  9. molt fàcil i fan una pinta ben ben bona!!!

    Mmmm quina gana!!

    Petonets!!

    ResponElimina
  10. Amb napolitanes em va perfecte!
    Moltíssimes gràcies per participar.
    Vaig a donar un cop d'ull al pollastre!;)

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.