divendres, 18 de gener del 2013

Croquetes de pollastre a la panificadora

Aquestes croquetes les he fet amb la carn de pollastre de fer caldo. M'agraden molt aquestes receptes d'aprofitament, d'una recepta en treus dos o tres.
Ahh i una novetat és que la massa l'he fet a la panificadora, i la veritat és que queda molt bé! Se li poden donar tants usos amb aquest aparell... N'estic molt contenta! La recepta la vaig trobar per aquí internet i he fet la meva versió de vàries que he vist.



Ingredients:
1 litre de llet
50gr. de mantega
50gr. d'oli
120gr. de farina
La carn de pollastre del caldo que hem fet, pit de pollastre.
Ceba ratllada
Sal
Pebre negre
Nou  moscada

Fregim en una paella amb una gota d'oli la ceba fins que estigui ben tendra. la retirem.

Escalfem la llet al microones, ben calenta.

Posem a la cubeta de la panificadora la mantega, l'oli i la llet; i després els ingredients sòlids, primer el pit de pollastre, després la ceba, la sal la nou moscada i el pebre al gust i per últim la farina.
No ho toquem, ni ho intentem barrejar nosaltres. Tapem la cubeta i ho posem al programa de melmelades. 
Ja ens en podem despreocupar fins que acabi.
Quan estigui, posem la massa en una bandeja plana, i ho deixem refredar a temperatura ambient. Després ho tapem amb paper film i ho deixem a la nevera tota una nit o unes 12 hores.

Ara ja podem formar les croquetes, les suquem amb farina, ou batut i pa rallat i les fregim amb bastant oli a la paella.

Quina delícia!!! 


18 comentaris:

  1. Ostres, mai hauria dit que es podien fer croquetes a la panificadora.
    bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. A mi m'encanten les croquetes d'aprofitament!!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Just en vaig fer ahir de croquetes, però la propera vegada ho provo a la panificadora, que ultimament no li donc gens d'utilitat...
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Ondia!!! a la panificadora croquetes???!!! nena, això ho tinc d'experimentar!!
    Un petonet Roser!

    ResponElimina
  5. Me encantan las croquetas, son mi `perdicion, y tengo la panificadora desde este verano y la verdad es que le estoy sacando mucho partido, pero nunca pense en hacer masa de croquetas en ella.
    Las tuyas tienen una pinta.....ummmmhhhhhh, deliciosas!!
    Un besote guapa

    ResponElimina
  6. Que ricas me encantan las croquetas.. todas todas jaja te quedaron fant'asticas. Un beso

    Recetas de una gatita enamorada

    ResponElimina
  7. No sabia que es podia f amb la panificadora, quin descobriment! Què fàcil sembla!
    Marta

    ResponElimina
  8. Molt curiós amb panificadora!!! m´agradan molt les croquetes de pollastre. Petons,

    ResponElimina
  9. que sucoses t'han quedat! m'encanten les croquetes casolanes de tant en tant! petons

    ResponElimina
  10. a la panificadora? ho probarè, m'agraden moltissim les teves croquetes.

    ResponElimina
  11. Acabe de descubrir que a la panificadora es poden fer croquetes!!!!...i que bones t´ha ixit.
    Petons

    ResponElimina
  12. Acabe de descubrir que a la panificadora es poder fer croquetes!!!..i quina pinta més bona tenen.
    Petons

    ResponElimina
  13. Les croquetes, aiss...a qui no li agraden??? Això de la panificadora és tota una novetat!

    ResponElimina
  14. "Se'ns esmolen les dentetes quan la mare fa croquetes...." Les croquetes tenen dedicades una bonica poesia de Miquel Martí i Pol!! És que són tan bones.....
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  15. no tinc panificadora, ja veig què les fa boníssimes, bsts

    ResponElimina
  16. Carai a la panificadora es la primera vegada que ho sento. T'han quedat molt bé, les receptes d'aprofitament són genials.
    Una abraçada

    ResponElimina
  17. Això si que es treure'n profit de la panificadora, Roser!!
    T'han quedat molt cremoses! com a mi m'agraden!!
    ptns!!

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.