dimecres, 17 d’agost del 2011

Macedonia de fruites amb avena

És una recepta tan senzilla que no faria falta posar-la, però la mescla d'ingredients ho vaig trobar tan bo que us ho vull ensenyar.
És per als qui els agrada la fruita dolça, ja que en el meu cas, si no és dolça no m'agrada tant.
Fa pocs anys que vaig descobrir una varietat de Kiwi boníssims i amb un gust dolcet que m'encanta. Els kiwis verds de tota la vida els trobava molt àcids i em costava de menjar-los, però un dia vaig provar el kiwi Gold i que per dins és de color grog; des d'aquell dia s'ha convertit en la meva fruita preferida, és dolç i amb un gust per deleitar el paladar... pensareu que igual exagero però jo ho sento d'aquesta manera. Jejej



Tot i aprofitant l’explicació que us vaig oferir s’obre l’avena en la nova pestanya d’aliments interessants...
Anem a per la recepta, per a 1 persona:
1 préssec madur
1 Kiwi Gold
2 prunes varietat Claudia (color verd)
1 cullerada de salvat d’avena
1 cullerada de mel
Suc de mig llimó
Pelem el préssec i el kiwi, rentem les prunes i ho tallem en trossets.
Ho barregem en un vol amb el suc del llimó i la mel. Afegim l’avena i ho acabem de barrejar i llest per menjar.
Ho podem deixar un ratet a la nevera o tenir les fruites a la nevera amb anterioritat perquè estigui més fresquet.





1 comentari:

  1. La macedonia en verano bien fresquita me gusta mucho y además así comen mas fruta en casa.
    Saludos

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.