dimarts, 28 de febrer del 2012

Pa amb la panificadora


 Ja fa uns mesos que em vaig comprar una panificadora, i puc dir que estic molt contenta amb el resultat que dona. No he investigat molt ni he fet moltes receptes de moment, però li penso treure profit!

Vaig comprar la màquina al Lidl en una de les ofertes que van sortir, i per provar, en primer lloc, vaig comprar farina preparada per fer pa que venen en aquesta botiga mateix, i de tres receptes de pa diferents. El resultat és sorprenent!! Un pa esponjós i a la vegada cruixent per fora i un gust boníssim! En aquesta recepta que us mostro avui vaig comprar la farina per fer blat i sègol amb llavors de gira-sol.


 Ingredients:
500 gr. de preparat pel pa de blat i sègol amb llavors de gira-sol
350ml. d’aigua

Posar primer l’aigua i després la farina a l vol de la màquina i triar les opcions normal i grau de torrat mitjà. I ja està!! A esperar que estigui fet.



20 comentaris:

  1. Yo también compré esa panificadora y sí que queda bien el pan. Besos.

    ResponElimina
  2. També tinc la maquineta, però ara estic gandula amb el pa... i mira que queda bo! m'hauré d'animar!

    ResponElimina
  3. molt bé Roser, a veure ara si t'animes a fer-lo sense el preparat! petons

    ResponElimina
  4. Te ha quedado buenísimo, ya sólo falta el aceite y el jamón :D
    Besos

    ResponElimina
  5. Que rico. Yo también he preparado pan con semillas de girasol y queda estupendo. Te ha quedado muy bien.
    Abrazos.

    ResponElimina
  6. jo no tinc la maquineta, no he fet mai pa, peró, em quedo un tros del teu

    ResponElimina
  7. Quina pinta mes bona te aquest pa!!! Jo també compo les farines del Lidl i tot i que no tinc panificadora, em queden prou be al forn. Petons!

    ResponElimina
  8. Estupendo pan y estupenda miga!!! Te ha quedado de lujo!!

    ResponElimina
  9. Quina pinta noia!! jo m'he de fer amb una maquina d'aquestes, a veure si estic a temps a la propera oferta amb el que m'agrada el pa casolà...petons

    ResponElimina
  10. Yo aún no tengo la panificadora, pero tengo unas ganas...!!!!
    El pan te ha salido super apetecible, me llevo una llesca!!!
    Petons

    ResponElimina
  11. mOLT I MOLT BÉ !!!! UN GRAN INVENT " LA PANI ". NO PARO DE FERNA...JA,JA,JA...ESTÁ BONÍSSIM !!!
    PETONETS.

    ResponElimina
  12. Sí que té bona pinta sí, és veu ben esponjós per dintre!! :D Felicitats per l'èxit de l'experiment!! jeje

    Un petoneeet! :D

    ResponElimina
  13. Una gran compra la panificadora, quin pa més booooooo!!!
    PEtonets
    Sandra

    ResponElimina
  14. QUINA "APRENENT" MES PROFESSIONAL...

    fins aviat!!

    les croquetes de xocolata...MMMMMMMMMMMM!!!!!

    ResponElimina
  15. QUINA "APRENENT" MES PROFESSIONAL...

    fins aviat!!

    les croquetes de xocolata...MMMMMMMMMMMM!!!!!

    ResponElimina
  16. Parleu molt bé de les panificadores, clar que aquest pa parla per ell mateix.
    Petons.

    ResponElimina
  17. Hola Roser, ja m'he fet seguidora del teu bloc!

    Jo també tinc preparada una recepta de pa amb panificadora que penjaré el dilluns!

    ResponElimina
  18. no tinc panificadora, així que ja vindré a casa teva! jajajajjaa. petonets

    ResponElimina
  19. que espectacular, por favor!! ya quisiera yo que me quedarán así alguna vez! que maravilla!

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.