dijous, 2 de febrer del 2012

Aliments interessants (Bròquil i la seva familia)

He actualitzat la pestanya "Aliments interessants", clica aquí o entra a través de la pestanya indicada a l'inici de la pàgina del blog, sota el nom de Cuina d'una aprenent hi ha 4 pestanyes, la tercera d'elles ja veureu que és aliments interessants.

Aquest cop us parlo sobre el bròquil i la seva família. Ja que he pogut veure amb els comentaris que aneu fent sobre les receptes d'aquests aliments, que no és un producte que us agradi molt, a molts de vosaltres no us agarda gens i no el cuineu mai.
Doncs he volgut parlar sobre aquests ja que tenen unes propietats molt saludables i m'agradaria donar un vot a favor d'aquesta verdura tan sana.

                                                                     

7 comentaris:

  1. A mí me encantan pero represento la minoría de casa. Me parecen ricas y sobre todo muy saludables. La verdad es que no sé por qué tienen tan mala fama. A ver si lo arreglamos. Besos.

    ResponElimina
  2. Jo sóc de les que no m'agrada gaire, m'ho llegirè bé, aveure si ho poso més a la meva cuina ;)

    ResponElimina
  3. a mi, m'agrada mol el broquil, la coliflor, la col, i els menjo bullits algunas nits per sopar.

    ResponElimina
  4. nena , molt interesant....va bè sabé de les coses...dintre de poc farè una entrade amb les cols de bruseles...petons.

    ResponElimina
  5. segons molts estudis, són la verdura amb un potent anticancerigen!! n'hauriem de ocnsumir cada setmana alguna de les varietats. Son molt bons!! petons

    ResponElimina
  6. Doncs amb les cols de brusel·les no puc, trauma infantil.
    Petons i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  7. Nena amb el que a mi m'agrada el bròquil i la seva família!! Trobo genial que facis aquesta secció d'aliments interessants, vaig a fer-hi una repassada ara mateix :) Un petonet guapa!!

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.