dimecres, 22 de febrer del 2012

Cuscús amb albergínia, xampinyons i espècies




Ingredients 2-3 persones:

200gr. de cuscús
250 ml. d’aigua
1 albergínia
1 pot petit de xampinyons laminats
1 ceba
1 all
2 cullerades de tomàquet triturat
Espècies Ras-al-hanout
Espècies provençals
Sal
Oli

Tallar l’all i la ceba petits i posar a fregir en una paella, quan estigui transparent la ceba, tirar l’albergínia i al final els xampinyons. Quan tot estigui cuinat, afegir el tomàquet i les espècies al gust i una mica de sal, cuinar tot junt uns minuts.
Quan estigui, posar el cuscús i remoure uns minuts més, sense que es cremi. Mestres posar l’aigua a escalfar a punt d’ebullició i afegir a la paella de cuscús, remoure per integrar, tancar el foc i tapar. Es deixa tapat uns 5-7 minuts, i ja estarà llest per presentar.

21 comentaris:

  1. mmmm Roser el cuscús m'agrada molt! a més és com l'arròs, que tens un compromís, doncs et dóna el pego! petons

    ResponElimina
  2. Mmm que bo!! sembla marroqui autentic!!! t'ha quedat amb molt bona pinta!!ara només falta que el provi de fer jo!! petons

    ResponElimina
  3. Hola Roser, que maravilla de cous-cous, me encanta los aromas de la cocina arabe, y todo lo que has puesto en este cus cous, debe saber de vicio
    Me la apunto
    Besos guapa

    ResponElimina
  4. Me encantan el cuscús, la berenjena y las especias que le has puesto a tu plato. Estupendo. Besos.

    ResponElimina
  5. El cuscus como que no lo he probado...pero este tiene una pinta,,,riquisima
    Besos

    ResponElimina
  6. Roser al cus-cus m'agrada molt i aquesta recepta teva la trobo bonisima.

    ResponElimina
  7. Guapa, jo la veritat és que fins fa poc no m'atrevia amb el cuscús però des que el vaig tastar, que no parem de fer-lo a casa!! I d'aquesta manera, m'encanta Roser!!!
    Petonets maca

    ResponElimina
  8. Que bo!! Alguns dies dino de carmanyola i el cuscus es un plat ideal. Me'l apunto per un dia d'aquests!! Petons

    ResponElimina
  9. M'encanta el cuscus!!! Aquest me l'emporto Roser!!!
    Un petonas
    Sònia

    ResponElimina
  10. Buenísimo, me encantan las especias que has puesto, tiene que estae muy aromático
    Besos

    ResponElimina
  11. Roser, t'ha quedat exquisit, aquest cuscús. A mi també m'agrada molt, com a la majoria, tot i que normalment tinc més tendència a fer-lo fred, tipus tabulé. M'apunto la teva proposta! Petonet

    ResponElimina
  12. hummm que ricooo, me gusta mucho la mezcla de especias, que maravilla de sabor! un besito

    ResponElimina
  13. Que bo, Roser!! :D M'encanta el cous-cous, i amb albergínia combina genial!! Mai he provat, però, de comprar les espècies ras-al-hanout... i en vista del teu resultat, em sembla que ja estic tardant!! jaja

    Un petonàs guapa! :D

    ResponElimina
  14. M'agrada molt el cuscus, i el ras-al-hanout, així que aquest plat seguríssim que m'agrada, me l'apunto.
    Una abraçada

    ResponElimina
  15. Rojer en lo que m'agrada el cuscus la proxima m'apunto a dinar a Térmens, ja,ja.
    molts petons!!!

    ResponElimina
  16. M'acabes de donar una nova idea per preparar el cuscús,, mmm...

    ResponElimina
  17. no sóc massa de cuc cus, però reconec que a qui li agrada li agrada molt!!!! petonets

    ResponElimina
  18. Roser fantastico este receta del cuscus,otra divina manera de comerlo muy diferente y bien especiada.
    peto

    ResponElimina
  19. El cuscús m'agrada molt i això del ras-al-hanout em té intrigada. S'haurà de tastar.
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  20. me encanta el cuscús, muy buena receta, gracias por compartirla

    ResponElimina
  21. Bonissim....et queda una mica ????, te tan bona pinta !!!
    Petonets.

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.