dissabte, 4 de febrer del 2012

Coc ràpid amb poma

Una recepta dolceta per aquest cap de setmana. Aquest coc el vam fer juntament amb la meva germana i els meus dos nebodets un dia de Nadal, el portem fent sempre, és la recepta estrella que mai falla.
Que ho passeu molt bé!


Ingredients:
1 iogurt natural
De la mida del iogurt:
4 mides de farina
2 mides de sucre
1 mida d’oli
1 mida d’anís
3 ous
1 sobre de llevadura (royal)
1 poma
Mantega

Encendre el forn a 200°, calor a dalt i a baix.
Posar tots els ingredients en un vol, barrejar a mà amb unes varilles i quan tinguem una crema homogènia ja ho podem abocar al recipient que anirà al forn, prèviament engrassat amb mantega.
Pelar la poma i tallar a trossets, anar distribuint per damunt de la crema amb cura.
Posar al forn, al mig, i deixar durant uns 45-55 minuts. O depèn del forn, tindrem que anar mirant i punxant fins que estigui fet.
quan el treiem del forn espolvoregem amb sucre per damunt.

Nota: si quan està al forn, veieu que del damunt s’està daurant massa tapar amb un paper albal, el coc continuarà fent-se però sense cremar-se de sobre. Aquest truc es pot utilitzar per totes les elaboracions al forn.



19 comentaris:

  1. Aquests cocs són els millors, el toc de la fruita sempre hi queda genial! Últimament m'encanta posar-hi pera, queda boníssim també!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. M'encanta aquesta barreja!!! Ma mare també feia aquest cóc!!!! Al veure'l m'ha vingut el record del gust que té!!!
    M'he fet seguidora del teu blog!!
    Jo també tinc un blog de cuiana. El tinc des de fa molt poc temps, és molt jovenet. Si el vols visitar, et passo l'enllaç.
    Una abraçada i...bon cóc!!!
    Olga
    http://lacuinadelolga.blogspot.com/

    ResponElimina
  3. Jo també faig aquest coc, tot i que les mides varien un pel. Que bo... m'emporto una mica per berenar amb un te! Petons

    ResponElimina
  4. Ja m'ho crec, ja, que mai falla - quina pinta per favor!! :D I cuinar en família o amb amics sempre és molt més divertit que tot sol, i encara més si el resultat és tan deliciós!! :D

    Un petonet!!

    ResponElimina
  5. Ma mare també acostuma a fer coca per nadal, nose perquè, o la fa ella o la comprem (com si no hi haguessin prou postres). Aquest sucre que té per sobre és sublim ehh...deliciós! petons

    ResponElimina
  6. Irresistible!!!la de la hora del té...del desayuno ...de la cena...a todas horas!!!!!!!
    Besitos y felíz domingo!!!

    ResponElimina
  7. Molt bo, ara per esmorzar em menjaria un bon tall, i el toc d'anís li deu quedar molt bé
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Oh! Roser que pinta tan buena tiene, el corte es fantástico y muuy apetecible
    Besos

    ResponElimina
  9. Encantada de coneixer-te Roser! jo també em quedo aquí per aprendre'n més, quina bona pinta aquesta coca! Núria, http://algomasquecocina.blogspot.com

    ResponElimina
  10. és fantàstic aquest tipus de pastís! accepta qualsevol modificció!!!! molts petonets

    ResponElimina
  11. Amb la tarda que fa es elmque ve mes de gust. Un te calentó i aquest fantastic coc...
    Petonets.

    ResponElimina
  12. Té una pinta fantàstica, quin tall tan deliciós. Em sembla que m'animaré a fer-la el cap de setmana que ve.
    Petons

    ResponElimina
  13. Roser bonita, he estado muy liada este finde y apenas he pasado por los blocs, que pena porque este bizcochito esta de muerte y lo hubiese hecho ayer que me apetecia algo dulce pero no demasiado.
    Me encanta la pinta que tiene, la hare seguro
    Besos

    ResponElimina
  14. Aquesta recepta base no falla mai, és boníssima amb totes les seves variants. I així amb la poma, t'ha quedat fantàstic!
    Marta

    ResponElimina
  15. ¡qué buena pinta, me encanta la manzana, me apunto la receta gracias por compartirla

    ResponElimina
  16. La coca de iogurt de tota la vida però amb aquest toc de coca que li queda genial. Hi poses tot un iogurt d'anis? Del licor o de l'espècie?

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  17. Aiss que aquesta DELICIA s'hem havia passat i es que sou tantes!!!!
    ESTUPENDA NENA QUINA BONA IMATGE, La faré de ben segur!!!
    MOLTS PETONS:)

    ResponElimina
  18. Qué pintaza tiene el bizcocho, la decoración y todo. Y con el hambre que tengo ahora mismo... ¡Genial!

    ResponElimina
  19. Que esponjoso te ha quedado!! me quedo por aquí...

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.