dijous, 27 d’octubre del 2011

Arròs amb llet i Baileys


No se que em passa últimament però totes les receptes dolces que tinc ganes de fer, m’agrada donar-hi un toc d’aquest licor tan deliciós. Però ara ja paro d’utilitzar-lo, sinó totes les receptes seran igual....jejejej

Tinc que dir que és el primer cop que cuino arròs amb llet, a mi m’encanta aquest plat però com que tinc una tieta que el fa tant deliciós..., no em feia falta preocupar-me, però la veritat és que últimament se’m passava varis cops la idea de fer-ho jo mateixa.
No m’ha sortit com esperava, m’ha quedat una mica massa espès, i això que a mi m’agrada així, però al final una mica massa, però de gust deliciòs!!! Encara que ho he fet amb llet descremada per restar calories queda boníssim igualment.
 Bueno,  tinc l’excusa perfecta per tornar-ne a fer jijiji, perquè em surti la textura desitjada....

I quina millor excusa per fer-lo que per la proposta del bloc Memòries d’una cuinera, que aquest mes ens encomanaven ni més ni menys que la recepta d’arròs amb llet. 



Aquí us deixo amb la recepta per a que us surti perfecta.

Ingredients:
1litre i  ½ de llet descremada
180gr. d’arròs
140gr. sucre
70 ml. De Baileys
La pell de mig llimó (només la part groga)
Una barreta de canyella

Posar en un cassó  la llet, la canyella i la pell de llimó a escalfar. Quan arrenqui a bullir afegim l’arròs i coem durant uns 35-40 minuts a foc lent,  anant barrejant de tant en tant.
A mitja cocció afegim el sucre, tornem a barrejar i deixem coure.
2 o 3 minuts abans d’acabar, afegir el Baileys i barrejar.
Posar als recipients que ho presentarem, deixar refredar i posar a la nevera.


6 comentaris:

  1. Nyaaaaaaaaaaaam, super original el toc de Baileys! Amb el que a mi m'agrada, la combinació ha de ser genial!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. tu segueix experimentant amb el Baileys que a mi m'encnata!!! moltíssimes gràcies per participar. Petonets

    ResponElimina
  3. Quan he llegit que portava Baileys m'he posat a riure!;) Dona, no paris que ens estàs ensenyant moltes receptes amb aquest licor, que a mi m'agrada moooooooolt!
    Ara li prendràs el lloc a la tieta!
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  4. Pero que veuen els meus ulls!!!! amb baileyss!!!! això si que es una novetatt!!! m'encanta m'encantaa!!!! me'l guardo ara mateix!!!petons

    ResponElimina
  5. Hummmm, quin arrós més delicios,amb el que ens agrada l'arrós amb llet i a sobre amb Baileys.Quina idea més bona. Un petonás i gracies. Montse

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.