dijous, 18 de juliol del 2013

Pastís de fondant pel sant de l'Aleix

Ahir va ser sant Aleix i vaig fer aquest pastís pel meu nebot. Ahh i tinc que dir que és el meu primer pastís amb fondant, i n'estic molt contenta, i va quedar prou divertit!! 

No vaig fer la foto del tall, però de dins era de color taronja, i el contrast quedava molt bé.

Que us sembla? Us agrada?





Ingredients:
Pel pa de pessic:
6 ous
200gr. de farina
200gr. de sucre
1 sobre de llevat químic

Encenem el forn a 180 graus.

Batem els ous i el sucre durant uns 10 minuts. Després afegim la farina i el llevat i barregem fins aconseguir una mescla homogènia.

Ho posem en un motlle i al forn durant uns 35 minuts, o fins que estigui fet.

Per l'almívar:
un got d'aigua
3 cullerades de sucre
El suc d'una llima

Ho posem tot a escalfar durant 5 minuts. quan el pa de pessic estigui fred, el tallem per la meitat i el suquem bé d'almívar.

Pel farcit:
300ml. de nata per muntar
3 cullerades de sucre glaç

Crema de cacau ( jo he fet servir nocilla)

Muntarem la nata i a la meitat afegirem el sucre, continuarem fins que estigui ben muntada.

Farcim el pastís amb la nata.

Per damunt el pastis l'he untat tot de crema de cacau i ho guardem a la nevera.

Per la cobertura de fondant, he comprat el fondant fet i millor si compreu el color que us agradi, ja que no tindreu tanta feina a colorar-lo. Es té que amassar el fondant una mica fins que estigui més tou, s'estira amb un corró i es cobreix el pastís. Després posem més decoracions al gust.





10 comentaris:

  1. Queda espectacular! Perfecte per a un nen!
    Marta

    ResponElimina
  2. Mira que contents!!!! el primer ???? doncs està perfecte!!!! petons,

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats a Aleix i la seva tieta.
    El pastís ha quedat preciós

    ResponElimina
  4. t'ha quedat perfecte Roger i de gust segur que bonissim, ja poden fer aquesta rialla, amb un pastis aixi.

    molts petons !!!

    ResponElimina
  5. t'ha quedat perfecte Roger i de gust segur que bonissim, ja poden fer aquesta rialla, amb un pastis aixi.

    molts petons !!!

    ResponElimina
  6. ualaaa mooolt be!!m'encanta com t'ha quedat artista!!! a veure si n'aprenc! petons

    ResponElimina
  7. Doncs per ser la primera vegada t'ha quedat de conya Roser!
    No m'estranya que fessin aquesta cara de contents!

    Petons, bon cap de setmana!

    ResponElimina
  8. esta claro que quedo tremendo y ellos la mar de contentos¡¡
    Buen verano hasta septiembre, a disfrutar lo maximo posible
    Bss

    ResponElimina
  9. L'Aleix segur que va al·lucinar amb aquest pastís tan xulo!

    ResponElimina
  10. Que mono t'ha quedat Roser! Segur que a l'Aleix li va caure la baba quan el va veure!!
    Petons!

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.