dijous, 14 de març del 2013

Espaguetis punxats amb frankfurt

Avui us mostro una recepta curiosa i divertida pels més petits de la casa....o no tan petits...jiijji! No sabia quin nom posar-hi, si teniu alguna idea m'ho dieu siusplau, ja que m'ha quedat una mica lleig, no? 
Com podeu veure a la fotografia, els espaguetis estan per dins del frankfurt, doncs aquest és el resultat de punxar-los abans de coure la pasta, i així després de la cocció sembla que estiguin integrats.

Us explico la recepta amb la salsa de tomàquet més fàcil que hi ha, la fregida jeje, però podeu fer la salsa que més us agradi, o els agradi als vostres petits de la casa.



Ingredients:
Espaguetis vegetals de colors (jo els parteixo per la meitat sinó se'm trenquen a la vora del frankfurt i no queden tan bonics) uns 80-100gr. per persona
Frankfurts (en aquest cas amb formatge) uns 2 o 3 per persona
Salsa de tomàquet fregida 

En primer lloc posarem aigua a bullir.

Després partirem per la meitat els espaguetis, tallarem a trossets no molt petits els frankfurts i anirem punxant 3 o 4 espaguetis en cada trosset de frankfurt. Jo poso uns 2 o 3 frankfurts per persona.



Quan ja tinguem tota la carn punxada i l'aigua comenci a bullir, podem afegir amb cura la pasta punxada i la pasta sobrant. Intentem moure la pasta, perquè no s'apegui, el més delicadament possible i si pot ser només un cop, o dos, perquè sinó se'ns trencaran.

Un cop estigui bullida la pasta, la passem en un escorredor, la posem al plat i hi tirem la salsa de tomàquet per sobre.


12 comentaris:

  1. A casa de tant en tant ens agrada fer espaguetis amb salsa de tomàquet i frankfurt i així presentats queden molt originals! És una presentació diferent que segur que els agradarà molt! Així que la propera vegada els feré així segur!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Quina gràcia, Roser! no n'havia sentit parlar mai, d'aquest sistema, fins dimarts! Un alumne que tinc a teatre ens va explicar precisament aquesta recepta! No m'ho acabava d'imaginar, fins que ara sí que he vist la teva foto i ho tinc claríssim!!! Petons

    ResponElimina
  3. Que xulos, els havia vist a Pinterest. Que tal: Frankfurts cosides?

    ResponElimina
  4. Es que triar un nom per aquest plat no és fàcil.
    Crec que se'm trencarien els espaguetis.
    Petons.

    ResponElimina
  5. M'encanta !!! trobu un plat ben divertit, ole y olé !!!,la cuina es això...que entri pels ulls.
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Ahir una companya de feina va explicar que feia aquest divertit plat... tot i que ella els anomenava 'meduses'... :)

    ResponElimina
  7. Broquetes d´espaguetti amb franfurkt...Me la copio...

    ResponElimina
  8. Roser, molt original i divertida per tema als nens els ha d'agradar molt.

    ResponElimina
  9. Hahaha! A mi em recorden un joc de les nenes que és de fer passar un cordill pels forats de dibuixos, com per aprendre a cosir o habilitat de punteria. Segur que els sembla divertit!
    Marta

    ResponElimina
  10. jeje és molt xulu aquest plat de pasta, pels nens i no tan nens és molt divertit. m'apunto la recepta! petons

    ResponElimina
  11. Quina gràcia, ho acabo de veure en un altre bloc! molt original i ideal per la canalla!

    bon cap de setmana

    ResponElimina
  12. Que divertit!! Aixo els hi fare als nens!! Un peto

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.