divendres, 7 de desembre del 2012

Premis i satisfacció



Aquest blog cada dia em dona mes sorpreses i sobretot les persones que feu possible que continuï dia rere dia amb més ganes, que sou totes les que em seguiu o simplement doneu un cop d’ull.

Aquesta entrada la dedico a tots vosaltres amb aquests dos premis que m’han atorgat aquests dies.

No vull fer una llista amb els blocs als que els hi concedeixo aquest premi, ho vaig fer amb el primer i crec que ara tots els blocs pels que passo habitualment o algun cop i en general tots... mereixen aquesta satisfacció.

Moltes gràcies al bloc, Gastronomía y una pizca de algo mas, per aquest premi: “el premio Dardos, es un galardón “virtual” que “reconoce el trabajo de los bloggers para transmitir valores culturales, éticos, literarios, personales, etc, y que lo hacen con creatividad y originalidad”.

                              
                         

I moltes gràcies al bloc de Carmeta Rusquilleta, per aquest altre premi:

                                              
                                       

Ara contestaré les preguntes que em fan en aquest premi perquè em pugueu conèixer una miqueta més:

Quina és la teva verdura preferida? L’albergínia, el pebrot, la ceba, el carbassó, els espinacs i unes quantes més.... no podria dir només una de preferida.

Quin és el plat que no suportes? M’agraden tots els plats, en tot cas podria dir alguns aliments que no m’agraden, però segons quina forma estiguin cuinats també me’ls menjo. Bueno ara m’ha vingut al cap els plats com callos, i tota la rama aquesta de carns, no m’agrada.

Quin és el plat que no deixaries mai de menjar? La pasta en general, i els formatges.

Fondant o glaça? Encara no m’he introduït en aquest tema i no he fet cap recepta d’aquest estil.

Galetes de gingebre o només mantega? Les dues són boníssimes, no podria triar...

El teu estri per cuinar favorit. No en tinc un de favorit em sembla, però podria dir que per fer pastissos i bescuits els motlles desenmotllables i en general les fonts pel forn i el microones, els bols, pinces, batedors, corró....els bàsics indispensables.

Perquè vas començar a cuinar?  La veritat no me’n recordo, però de ben petita tenia un llibre de cuina per a nens i m’encantava mirar-me’l una i una altra vegada sense cansar-me mai, i quan em podia ajudar la meva mare feia alguna recepta. I llavors sempre he tingut aquesta curiositat per aprendre en el món de la cuina.

Perquè vas fer un bloc de cuina? Vaig descobrir el món dels blocs de cuina i em va fascinar, i com que no me’n recordo mai de les receptes que faig, ja que encara que hagi fet una recepta 100 cops no se’m queda, sempre tinc que mirar la xuleta en algun lloc... doncs al final em vaig decidir per començar un recopilatori i per aprendre’n de noves.

T'agradaria dedicar-te a la rebosteria professionalment? No em faria res però la meva carrera professional de moment està encarada en el món social, estic estudiant Educació Social i estic treballant com a monitora en un centre assistencial de psiquiatria. La cuina és un hobby i encara em queda moltíssim per aprendre.

Algun dolç que no suportes? El cabell d’àngel no m’agrada i les fruites confitades tampoc, i no se m’ocorre res més ara mateix...

Una cosa que vols cuinar però encara no has fet ... Una llista interminable!!!! Cupcakes, pastissos amb fondant, i molts plats que tinc en una llista que no se si l’acabaré mai!jejeje

Bueno, ara ja em coneixeu una mica més!

1 comentari:

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.