dilluns, 6 d’agost del 2012

Arròs amb llet a la panificadora


Si si!! Tal i com ho heu llegit! Ho vaig veure al blog de “El horno de Isa” i des de que ho he provat que no ho faig d’una altra manera. Queda boníssim, és una altra forma d’utilitzar aquesta màquina i no ho tens que estar vigilant tota l’estona perquè es fa sol. I quina delicia!!


 Anoteu:
Ingredients:
180gr. d’arròs
160gr.de sucre
1 litre de llet
1 rama de canyella
Pell de mig llimó

Escalfar la llet amb la rama de canyella i la pell de llimó al microones, que estigui bastant calent. Després posar al vol de la panificadora i afegir també l’arròs i el sucre, remenar una mica amb una cullera, tancar la tapa, encenem l’aparell i posem a l’opció de melmelada. Quan acabi el programa ho posem en cassoletes, deixem refredar i cap a la nevera.

10 comentaris:

  1. El arroz con leche es el postre clásico que siempre que sale a la mesa es bien recibido, ya sea hecho con thermomix, de forma tradicional y como tu nos explicas, con panificadora.
    Saludos
    JUEGO DE SABORES

    ResponElimina
  2. ¿a la panificadora??
    original, divertit y segur que bonissim

    ResponElimina
  3. jo no tinc panificadora, però m'encanta l'arròs amb llet!

    ResponElimina
  4. jo no tinc panificadora, però el faig en 15 minuts!1 jajaj m'agrada molt aquest postre, tot i com n'és de pesat! petons

    ResponElimina
  5. hummmmmmmmmm Roser, que tentación mas grande por favor.. Besitos

    ResponElimina
  6. Ostres Roser, tinc la panificadora amb teranyines. Mira quina bona idea de treure-li profit!
    Nani

    ResponElimina
  7. Jo també tinc una panificadora i no l'he utilitzat mai per fer una altra cosa que pa. SErà qüestió de provar-ho!!!
    Gràcies per la idea!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  8. Que rico, con lo que me gusta el arroz con leche. Te ha quedado divino.

    ResponElimina
  9. Saps que mai he fet servir l'opció melmelada de la panificadora? només poso la d'amassar, ja veig que no li'n trec prou suc!!!
    petonets

    ResponElimina
  10. Vols que et digui que no he provat mai l'arros amb llet? sembla increible però cert! tenint la panificadora ho hauria de provar no? petons

    ResponElimina

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.