dimarts, 26 de juliol del 2011

Cuscús amb plàtan i nous

Ja molts dies que no tinc ni idea de què sopar, i si m’ho faig per mi sola vull fer algun plat ràpid i que no em porti molta feina. Però el problema arriba quan a la nevera no trobo res i al rebost tampoc; llavors bé quan faig les barreges que se m’ocorrerien en el moment. Molts cops em surt malament i ho tinc que tirar però aquest cop em va agradar i aquí us la presento.
Vaig fer la foto amb aquesta presentació perquè em va semblar original per un  "pica-pica" també.



Ingredients:
½ got de cuscús
½  got d’aigua
Oli d’oliva
Sal
½ Plàtan
2 nous pelades
Un polsim de comí en pols
Un polsim d’alfàbrega seca

Preparem el cuscús segons la recepta de l’envàs que normalment és: posar el cuscús en un vol. Afegim un polsim de sal i un rajolinet d’oli d’oliva al got d’aigua i el posem al microones fins al punt d’ebullició. L’afegim al cuscús i deixem reposar 5 min.
Mentrestant, tallem el plàtan a rodanxes i el fem a la planxa amb una gota d’oli.
Afegim el polsí de comí al cuscús i el barregem amb una forquilla, afegim el plàtan  i les nous a trossets.
Ho presentem amb el polsim d’alfàbrega seca per damunt.

Notes: a mi se’m van desfer la majoria de les rodanxes de plàtan però em va agradar igualment. Suposo que perquè quedi millor és convenient que no es desfaci però no passa res. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.