dijous, 16 de juny del 2011

Musclos amb salsa de tomàquet picant

A casa meva ens agrada donar un toc picant als plats, i a la meva mare li encanten els musclos. 
Quan vaig veure la recepta que va fer fa pocs dies el Karlos Arguiñano, no me’n vaig poder estar i als dos dies següents ja la vaig fer, ja que vaig observar que era molt fàcil.
I ens va agradar a tots!!!


Ingredients:
½ kg de musclos
1 dent d’all
1 cullerada de farina
1 got de vi blanc
Oli d’oliva

Rentar els musclos i treure les barbes. Posar-los en una cassola, afegir el got de vi blanc, tapar i coure fins que s’obrin. Quan estiguin, retirar-los i colar el caldo amb una estamenya (drap especial per colar), o amb un drap de cotó. Treure la tapa de sobre en tots els musclos i reservar.
Pelar i laminar l’all i posar en una paella amb 2 cullerades d’oli. Quan estigui daurat afegir la farina cuinar-la fins que es dori una mica i afegir un got del caldo que hem guardat i la salsa de tomàquet. Cuinar uns 3 o 4 minuts i afegir els musclos a la salsa. Cuinar a foc suau uns 2 o 3 minuts més.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Agraexo que deixeu comentaris. M'ajuden a seguir i a continuar publicant amb ànims i alegria.